Klachten

Bij Impuls doen we ons best om iedereen goed te helpen. Toch kan er soms iets misgaan. Daarom hebben we deze klachtenregeling. Hiermee willen we zorgen dat klachten serieus worden genomen en goed worden opgelost.

Bespreek het laagdrempelig

Dit kan met een van onze medewerkers. Vaak helpt een goed gesprek al om er samen uit te komen. Wil je liever met iemand anders praten? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris Jos van Lier.

Onze klachtenfunctionaris is onafhankelijk en het aanspreekpunt voor alle vragen over klachten. Hij gaat graag met je in gesprek en zet zich in voor een passende oplossing.

Neem contact op met onze klachtenfunctionaris

Jos van Lier
Telefoon: 06-51327362
Klachten@welzijnsgroep.nl

Mail Jos

Klachtenreglement Impuls

Provinciale Klachtencommissie Limburg

Je kunt je klacht ook indienen bij de Provinciale Klachtencommissie Limburg. We geven er de voorkeur aan om klachten eerst via onze interne procedure op te lossen. Lukt dit niet, dan kun je terecht bij de externe klachtencommissie. Meer informatie vind je in het Provinciaal Klachtenreglement.